Het Open Digital Signage Forum-programma van Digital Signage Expo 2010 staat nu online. Bijwonen van het forum is gratis voor bezoekers die zich vooraf online registreren voor het evenement.
Het Open Digital Signage Forum, georganiseerd via een partnerschap met de Platt Retail Instituut, zal dit jaar focussen op de beste praktijken en implementaties uit heel Europa en Noord-Amerika, met sprekers van JCDecaux, Harrods, Media Markt, IMTV en Monopoly Media.
Onderwerpen
Mogelijke onderwerpen die in expert paneldiscussies aan bod komen zijn onder andere:
• Uitdagingen in verband met het creëren van aantrekkelijke content voor een netwerk
• Wat komt eraan op het gebied van Digital Signage netwerken voor winkelketens
• Positionering netwerken met organisaties en merken
• Succes en de uitdagingen in verband met OOH netwerken in Oost-Europa
• Geïntegreerde marketing
"Het format van het forum is ontworpen om te kijken naar de beste praktijken en implementaties, in plaats van te focussen op de betrokken specifieke technologieën. We benaderen digital signage, en de problemen die daarbij kunnen voorkomen, op een holistische niveau", legt Jens Schindler, Managing Director van organisator hf media & events, uit.
Kiosk Europe Expo
De Open Digital Signage Forum vindt plaats in het hart van Digital Signage Expo 2010, die wordt gehouden op 15, 16, 17 juni 2010 in de Messe Essen, Essen, Duitsland. Op dezelfde locatie vindt tevens ‘s werelds grootste self-service event Kiosk Europe Expo 2010 plaats.
Bijwonen van het forum is gratis voor pre-geregistreerde bezoekers. Voorregistreren kan via www.digitalsignageexpo.eu.