Signnieuws

Een outdoor campagne van autoverzekeraar Allsecur is in New York in de prijzen gevallen tijdens de International Advertising Awards 2011. Met de guerrilla-actie 'Klein ongelukje?' wist de online autoverzekeraar vorig jaar veel aandacht te genereren.

Boodschap van de campagne was dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar dat klanten van Allsecur nul euro eigen risico hebben en zich dus geen zorgen hoeven te maken.

Drie prijzen
Reclamebureau Ogilvy, verantwoordelijk voor de campagne, mocht in New York drie prijzen in ontvangst nemen. De Allsecur-campagne kreeg ondermeer een zilveren medaille voor beste guerrilla outdoor-campagne. Ook werd Ogilvy onderscheiden met bronzen medailles voor beste gebruik van billboards en beste outdoor-campagne in de categorie automotive.

Bekijk hier een filmpje van de outdoor-campagne.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.