Reclame op de leuning van een roltrap. In het buitenland al langer te zien, maar ook in Nederland krijgt het reclamemedium voet aan de grond. AdOnsite heeft de licentierechten voor de Benelux van dit gepatenteerde product.
"Onderzoeksbureau Synovate onderstreept in meerdere onderzoeken de doeltreffendheid en kracht van dit nieuwe reclamemedium. Ruim 29 procent van de roltrapgebruikers kan het merk of product benoemen dat op de leuningband wordt gecommuniceerd, waardoor dit medium zeer interessant is voor adverteerders", aldus Stephan Kwast en Rolf Hoelen, eigenaren van AdOnsite.
Winkelcentra en beurzen
Het reclamebureau werkt samen met de bureaus Centercom en Faircom Media. Via Centercom wordt ADRail in meer dan 30 grote winkelcentra in Nederland aangeboden. Faircom Media gaat het reclamemedium aanbieden binnen haar beurslocaties RAI, Ahoy en Jaarbeurs Utrecht.
In opdracht van Faircom Media werd onlangs de eerste installatie van ADRail uitgevoerd in het Beatrix Gebouw in Utrecht, voor Exact Software. Bezoekers van de Week van de Ondernemer lezen op de leuningen van roltrappen de tekst 'Exact helpt ondernemers graag vooruit'.
ADRail is ontwikkeld door het Canadese EHC-Global en is wereldwijd door roltrapfabrikanten geaccepteerd. Naast de Nederlandse markt is AdOnsite ook actief op de Belgische markt en recent een samenwerking aangegaan met JCDecaux.