Signnieuws

Als opmaat naar Wrap Fest 2023 publiceert de organisatie op een speciale website de komende maanden meerdere artikelen. Zo zette Rob Fletcher deze maand een top 20 van ‘vehicle graphics applications of 2021’ online.

Porsche Cars Australia heeft opdracht gegeven voor een op maat gemaakte Australische artwork-livrei van de hedendaagse kunstenaar Nigel Sense om zijn eerste volledig elektrische sportwagen te vieren. Het artwork van Sense werd omgevormd tot voertuigkleuren op een nieuwe Porsche Taycan, waardoor een digitale Taycan-kunstauto ontstond. | Image courtesy of Porsche Cars Australia

Voertuigbelettering en carwraps blijven een van de meest populaire markten in de bredere print- en signageindustrie. Rob Fletcher zette een twintigtal vreemde en opvallende toepassingen die hij in 2021 de revue zag passeren op een rij.

Van versierde boten die de oceanen overstaken en daarmee geld ophaalden voor het goede doel, tot treinen die het belang van de strijd tegen klimaatverandering onder de aandacht brachten. Het kwam allemaal voorbij. Klik hier voor zijn top 20.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.