Signnieuws

Viacom Outdoor heeft per 1 januari 2007 haar naam gewijzigd in CBS Outdoor, net als de zusteronderneming in Noord-Amerika. Managing director Roel van den Borne: "We verheugen ons op de aansluiting bij CBS, dat al 80 jaar een leiderspositie heeft in de Amerikaanse media. Een belangrijk voordeel is de consistentie. Wij doen zaken met adverteerders en mediagroepen die wereldwijd opereren. Dan is het van belang dat onze merknaam van land tot land dezelfde is."
CBS Outdoor ziet een belangrijke toekomst in digital outdoor als toevoeging aan haar productportfolio. Onder de naam ‘W8' introduceerde CBS Outdoor in Nederland onlangs zijn digitale buitenreclamestrategie op openbare locaties zoals de NS-stationshallen en -perrons. Het eerste digitale scherm van 25 vierkante meter werd afgelopen zomer op station Utrecht Centraal in gebruik genomen. In Nederland is CBS Outdoor de grootste aanbieder van buitenreclame en stadsmeubilair.

Relevante link: www.cbsoutdoor.nl

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Duurzamer produceren?

Wilt u duurzamer produceren, maar weet u niet hoe te beginnen?
Volg onze online kennissessie 'Duurzaam omschakelen met verwisselbare media''.
Een initiatief van PIXIA B.V. i.s.m. Sign+ Magazine, Probo.nl en Van As.

Woensdag 26 mei | Deelname is gratis