
Exterion Media verder als Global
Exterion Media gaat vanaf april verder onder de nieuwe naam Global. Na de overname door Global Media & Entertainment Group in 2018 is nu de rebranding voltooid. Lees verder →
Exterion Media gaat vanaf april verder onder de nieuwe naam Global. Na de overname door Global Media & Entertainment Group in 2018 is nu de rebranding voltooid. Lees verder →
Met de overname van het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom heeft Exterion Media vijfhonderd Digital Out-Of-Home (DOOH) schermen extra. Lees verder →
AD en de regionale titels – zoals de Stentor en de Gelderlander – gaan het laatste nieuws op het landelijke digitale tankstationnetwerk van Exterion Media tonen. Lees verder →
MeMo² en Exterion Media lanceren de Outdoor Ad Impact Forecaster, een nieuwe, snelle en unieke manier om de impact van een buitenreclame campagne te voorspellen. Lees verder →
Exterion Media en Clear Channel Nederland, exploitanten van buitenreclame, schaffen per 1 januari de 15% bureaucommissie af, in navolging van tv- en radio-exploitanten. Lees verder →
Buitenreclame-exploitant Exterion Media heeft voor de komende tien jaar de traditionele als digitale reclamerechten in de stad Groningen gekregen. Lees verder →
Kinetic en Mindshare hebben onlangs voor het eerst Digital Out-of-Home (DOOH) toegevoegd aan de Total Video strategie voor MediaMarkt en het effect daarvan laten onderzoeken. Lees verder →
ADCN, Kinetic en Grey Amsterdam organiseren de Fresh Air Challenge, waarmee ze creativiteit en innovatie in out of home (OOH) communicatie willen stimuleren. Lees verder →
Onlangs ontstond commotie omtrent de camera’s in reclamezuilen van Exterion Media. Het bedrijf heeft daarom besloten deze camera’s voorlopig uit te schakelen. Lees verder →
Uit het onlangs verschenen onderzoek van Nielsen over de netto mediabestedingen in 2016, blijkt dat Out-of-Home de grootste stijger is onder de ‘traditionele’ offline media in Nederland. Lees verder →
De Nierstichting heeft de Eurobest Award gewonnen voor een campagne, waarbij voorbijgangers een kijkje kregen in de wereld van een nierpatiënt. Lees verder →
Exterion Media stopt met haar traditionele billboardnetwerk en gaat zich volledig richten op portrait formaten waarbij Digitaal Out-of-Home een steeds belangrijkere rol speelt. Lees verder →
Digitale buitenreclame heeft aanzienlijk meer impact als de uiting beweegt, dan wanneer deze niet beweegt. Dit blijkt uit eyetracking-onderzoek van onderzoeksbureau Validators. Lees verder →
Pizzaketen Domino’s heeft een nieuwe feature: iedereen kan op elke plek pizza laten bezorgen, ook in het park of op het strand. De buitenreclamecampagne werd afgetrapt op Texel. Lees verder →
Exterion Media daagt met ‘Just DOOH it’ reclamebureaus uit. Doel van het project is om de kracht van digitale buitenreclame te laten zien. Lees verder →