Signnieuws

Ocean Outdoor en Adformatie hebben de winnaars bekendgemaakt van de Ocean Outdoor Digital Creative Competition Amsterdam, dat draaide om het beste creatieve idee voor digital out of home (DOOH).

Winnaar Non-Profit: Vergeten vogels – Vogelbescherming en KesselsKramer.

Tijdens de competitie, die Ocean Outdoor samen met Adformatie organiseerde, ging het om het meest unieke idee in digital-out-of-home (DOOH). Het was een open wedstrijd waar iedereen aan mee kon doen, in twee categorieën (profit en non-profit). De 74 ingestuurde cases werden beoordeeld door een elfkoppige jury.

Winnaars

Winnaars Profit:

1. City circuit – Basic Fit /DentsuAchtung!
2. Let’s get close again – Spaghetteria / Natwerk
3. Fortnite Outdoor Cup – Playstation / Fitzroy

Het winnende project in deze categorie was volgens de jury een interactieve uiting die zorgt voor een eigen dynamiek op elk billboard.

Winnaar Profit: City circuit – Basic Fit en DentsuAchtung!

Winnaars Non-Profit:

1. Vergeten vogels – Vogelbescherming / KesselsKramer
2. Dichtstbijzijnde AED – Hartstichting / DentsuAchtung!
3. 1m2 – Earthtoday

Het winnende project ‘Vergeten vogels’ was volgens de jury een simpel idee dat prachtig is uitgevoerd en een cadeau is voor iedere voorbijganger.

Prijzen

De hoofdprijs in beide categorieën bestond uit 500.000 euro aan bruto mediawaarde, te besteden op het netwerk van de out-of-home exploitant. De tweede prijs is 250.000 euro en derde prijs 100.000 euro.

De awardshow – waarin de winnaars online bekend werden gemaakt op 17 juni – is hier terug te zien:

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.