
Winkelverkoop krimpt na tien jaar tijd
De afzet in de detailhandel krimpt, voor het eerst in tien jaar, met naar verwachting 2 procent in 2023. Dit blijkt uit het nieuwe vooruitzicht Retail van ING Research. Lees verder →
De afzet in de detailhandel krimpt, voor het eerst in tien jaar, met naar verwachting 2 procent in 2023. Dit blijkt uit het nieuwe vooruitzicht Retail van ING Research. Lees verder →
Euroshop 2023 laat de bezoekers op een leuke interactieve manier mee- en nadenken over de toekomst van de retail. Lees verder →
Drie jaar na het afbranden van het bedrijfspand van Virupa in Aalten gaat twintig kilometer verderop de bouw van een nieuw pand van start. Vol vertrouwen in de toekomst. Lees verder →
Wat is nu, nieuw en next in retail? In samenwerking met Nowmads organiseert printbedrijf Probo studiereizen voor printprofessionals naar Amsterdam en London. Lees verder →
Ruim 70 procent van de consumenten shopt net zo vaak of zelfs vaker in fysieke winkels dan voor de coronapandemie. Dit blijkt uit onderzoek van Mood Media naar de laatste instore trends. Lees verder →
Als een kind in een snoepwinkel. Zo zullen veel signmakers zich voelen als ze Messe Berlin betreden. Voor meer ‘snoep’ en overdenking zijn twee objecten aan de Kurfürstendamm ook een bezoek waard. Lees verder →
Consumenten eisen meer aandacht voor milieuvriendelijke winkels, nu zij weer in groten getale terugkeren naar de winkelstraat. Dit blijkt uit onderzoek van Mood Media. Lees verder →
PPDS heeft met displays en tablets een ‘phygital’ winkelervaring gecreëerd voor moderetailer Modivo in het Poolse Warschau, zonder fysieke voorraad op de winkelvloer. Lees verder →
PPDS werkt samen met een aantal technologiegiganten om een nieuwe door kunstmatige intelligentie (AI) aangedreven digital signage-oplossing te creëren voor de retail. Lees verder →
Van Raalte Displays heeft een nieuwe eigenaar. Het bedrijf is verkocht aan Maarten Duurland, eigenaar van Xpression XL. Hierdoor ontstaat een compleet productiebedrijf voor signs. Lees verder →
De Filmolux Groep lanceert FilmoMag, een lijn van magnetische en ijzerhoudende zelfklevende producten. “Ideaal voor restaurants, beurs- en conferentiecentra en retail”, aldus het bedrijf. Lees verder →
De Panasonic VF2-serie LCD-videowanddisplays zijn in mei in heel Europa te koop. De VF2H- en VF2-displays leveren bijna naadloze multiscreen-beelden voor onder andere de retail. Lees verder →
In dit dossier vindt u informatie over de Fespa Global Print Expo 2019 afkomstig van zowel de beursorganisatie als exposanten. Deze vakbeurs vindt plaats van 14 t/m 17 mei 2019 in München. Lees verder →
We staan aan de vooravond van een volgende digitale revolutie. De koppeling van Digital Out Of Home aan sensoren en onze smartphones. Lees verder →
“We leven in een bijzondere tijd”, stelt Gido van Praag, General Manager Graphics Solutions Business bij HP, in een exclusief interview in nummer 3-2017 van Sign+ Magazine. Lees verder →