Signnieuws

Frank, het zwarte schaap van communicatiebedrijf Tele2, duikt deze week regelmatig op in het straatbeeld. Zo zit hij op een bankje in verschillende abri's en is hij te zien op vitrines met verschillende achtergronden.

De uiting in de Vitrines van JCDecaux toont het zwarte schaap Frank, het beeldmerk van Tele2, zittend op een bank met een laptop op schoot. Frank staat op een fullcolour sticker, die op het glas van de Vitrine is aangebracht. Door gebruik te maken van de mogelijkheid posters in Vitrines te roteren, verandert de achtergrond iedere vijf seconden. Zo zit Frank het ene moment thuis achter zijn laptop met vast internet van Tele2 en zit hij even later met de laptop op schoot op een bankje in het park met Mobiel Internet van Tele2. Deze Spectacular is te zien op vijftien Vitrines in acht grote steden.

Abri's
Het zwarte schaap is ook terug te vinden op uitingen op elf abri's in diverse grote steden. Door gebruik te maken van bestickering is Frank ook hier ‘lijfelijk' aanwezig; hij heeft (met de laptop op schoot) plaatsgenomen op een bankje in de Abri.

Deze reclameuitingen zijn mogelijk gemaakt door Tele2, JCDecaux Innovate, reclamebureau De Combinatie van Factoren en de mediabureaus Starcom en MbS.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.