Signnieuws

FuturePrint heeft meer details verstrekt over de komende Leaders Summit, die plaatsvindt van 23 tot 24 maart 2021. Het virtuele evenement staat in het teken van leiderschap, visie en inspiratie voor de toekomst van printtechnologie.

Leiders uit de mondiale printwereld – industrieel, verpakkingen en etiketten, commercieel en grootformaat drukwerk – delen hun inzichten en perspectieven terwijl de wereld zich voorbereidt op de volgende fase na de coronapandemie.

Bekijk hier het volledige programma.

Twee keynotesessies,

Naast vooraanstaande leidinggevenden op C-niveau, omvat het evenement ook twee krachtige keynotesessies, waarbij Simon Burton’s inspirerende ‘Storytelling for Business’ en de bekende gedragseconoom Roger Martin-Fagg een sessie geven over ‘Getting Ready for the Coming Boom’.

Marcus Timson, medeoprichter van FuturePrint, licht toe: “Toen we bij het begin van de covid-19-pandemie de beslissing namen om virtuele evenementen te coördineren, was dit gedeeltelijk te wijten aan een gebrek aan leiderschap. De FuturePrint Leaders Summit is het hoogtepunt van het verlangen naar een duidelijke richting in de industrie. Iemand met gevestigde belangen die is geïnteresseerd in de toekomst van print, zal zich door dit evenement kunnen laten inspireren en helpen voorbereiden op wat komen gaat.”

Line up sprekers

Volgens Timson is de line-up van de sprekers indrukwekkend. “Het komt niet vaak voor dat we de kans krijgen om te profiteren van de wijsheid en het inzicht van printleiders aan de top, in het bijzonder een waar iedereen gratis van de inhoud kan genieten, en wij zijn er trots op dat platform te kunnen bieden.”

De volgende sprekers zullen onder andere deelnemen:  

  • Christoph Gamper, CEO, Durst             
  • Martin Schoeppler, CEO, Fujifilm Dimatix
  • Gary Falconbridge, CEO, Colordyne Technologies
  • Jean-Pascal Bobst, CEO, Bobst
  • Mary Ann Rowan, CXO, Solimar Systems
  • Bill Cortelyou, CEO, Phoseon Technology
  • Christian Compera, General Manager, Ricoh Industrial Print Global
  • Thomas Kirschner, CEO, Colorgate
  • Pascal Juery, CEO, Agfa
  • Simon Biltcliffe, CEO, Webmart
  • Mike Rottenborn, CEO, Global Graphics Software
  • Dr Rene Pankoke, CEO, Hymmen
  • Ford Bowers, CEO, PRINTING United Alliance
  • Frank Mallozzi, Chief Revenue Officer, EFI
  • Nova Abbott, CMO, Kavalan
  • Mark Bale, CEO, DoDxAct
  • Dave Tomer, GM, HP
  • Anthony Carignano, Director, ACTEGA North America Technologies
  • Richard Darling, Strategic Sales, Ricoh
  • Ken Stack, President, Proximus
  • Simon Burton, CEO, Exposure
  • Peter Bergstein, CEO, Bergstein
  • John Mills, CEO, Xaar
  • Roger Martin-Fagg, Economist
  • Peter Wolff, VP, Canon Europe
  • Peter Gunning, CEO, Nettl
  • Robin East, CEO, CMYUK
  • Steve Wood, Commercial Director, Fujifilm Ink Solutions
  • Graham Kennedy, Director of Industrial Print, Ricoh Europe
  • Steve Wilson, CEO, Inca Digital
  • John Corrall, CEO, Industrial Inkjet
  • Brendan Perring, General Manager, IPIA
  • Charles Jarrold, CEO, BPIF
  • Shaun Holdom, Board Member, ISA UK
  • Wouter Mooij, Managing Editor, Sign.NL / Eisma Media Groep
  • Lesley Simpson, Editor, Image Reports
  • Adrienne Palmer, Editor, The Big Picture
  • Jos Steutelings, Managing Director, VIGC
  • Tim Sterbak, CSO/CTO, IST Metz
  • Shaun Holdom, Council Member, ISA UK
  • Dick Searle, CEO, The Packaging Federation

Schrijf u hier in voor deelname aan de FuturePrint Leaders Summit.

Over FM Future
FM Future is een bedrijfsontwikkelings- en communicatieadviesbureau dat zich toelegt op het helpen van innovators bij de groei van hun bedrijf door de kracht van thought leadership, storytelling en communicatie. Het bedrijf, eigendom van Frazer Chesterman en Marcus Timson, is gebouwd op jarenlange ervaring met het innoveren en lanceren van nieuwe even

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.