Signnieuws

Het beurzentrio PSI, PromoTex Expo en viscom wil in mei de wereld van reclame en promotie samenbrengen, onder één dak én digitaal, in een hybride concept.

Het evenement is gepland van 18 t/m 20 mei, met digital Friday op 21 mei als aanvulling. Motto is: ‘hoog tijd voor een reünie’.

Foto’s: Messe PSI en viscom / Behrendt und Rausch

Twee hallen

De beurs vindt plaats in Messe Düsseldorf in de hallen 8a en 8b. Een wandeling door de twee hallen begint met een rondleiding langs de nieuwste promotieproducten in de branche. In hal 8a kunnen bezoekers ook de meest duurzame promotieproducten vinden en worden genomineerden en winnaars van de PSI Sustainability Awards gepresenteerd. Praktische ervaring wordt in beide hallen geboden in het forum, waar experts hot topics bespreken. Een speciale ruimte in deze hal is gereserveerd voor demonstratie van de afwerkingsprocessen voor promotionele producten.

Bezoekers die vooral geïnteresseerd zijn in textiel, kunnen terecht in hal 8b. De textielcampus legt zich toe op alles wat te maken heeft met duurzaam textiel, hun certificering en toeleveringsketens. Voor het eerst zullen exposanten hun producten en processen ook buiten presenteren.

Digitale showervaring

De nationale en internationale gemeenschappen komen in mei niet alleen live samen in de hallen, maar ook live op internet. Dit betekent dat zelfs als mensen niet naar Düsseldorf kunnen komen, ze toch kunnen deelnemen aan de show. Op PSI Digital, dat ook viscom en PromoTex Expo omarmt, zullen exposanten hun hoogtepunten online presenteren naast hun on-site aanbod. Naast live en on-demand content, is de digitale versie van de show met Digital Friday met een dag verlengd. Alle bezoekers van de tentoonstelling krijgen automatisch toegang tot de digitale show.

Vanaf de beursvloer zullen productpresentaties, interviews en paneldiscussies ook online worden gepresenteerd.

PSI TV

Onderdeel van het digitale programma is PSI TV, dat vanuit hal 8b productpresentaties, interviews en paneldiscussies zal uitzenden. Innovaties en trends van exposanten, praktische workshops en trainingen zullen live en on-demand beschikbaar zijn als onderdeel van het digitale ondersteuningsprogramma dat de beurs begeleidt.

Tickets zijn hier verkrijgbaar, met keuze in een toegangskaart voor één, twee of drie dagen. Wie de beurs volledig online wil bezoeken, kan zich hiervoor (binnenkort) gratis aanmelden.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.