Signnieuws

Brett Martin heeft de huisstijl veranderd. De komende maanden zal de kunststofproducten stap voor stap de vernieuwingen presenteren aan het grote publiek.

De nieuwe branding is ontworpen om de groei van het bedrijf te communiceren en tegelijkertijd ‘de frisse, open en ambitieuze stijl uit te drukken’. “Onze vooruitstrevende nieuwe identiteit weerspiegelt Brett Martin zoals we nu zijn, met een levendig, groeiend klantenbestand over de hele wereld”, zegt Laurence Martin, managing director bij Brett Martin. “Samen met ons personeel blijven we streven naar uitmuntendheid in onze producten en diensten en blijven we trouw aan de waarden die het bedrijf de afgelopen 60 jaar hebben gedreven.”

Expertise

Duncan Smith, sales director bij Brett Martin, voegt eraan toe: “Onze nieuwe identiteit geeft perfect de energie en capaciteiten van Brett Martin weer. We staan ​​in de branche bekend om onze innovatieve benadering om aan de veranderende behoeften van de markt te voldoen. We blijven investeren in nieuwe oplossingen. We hebben de mensen en expertise om onze service verder te verbeteren. ”

Identiteit

De huidige identiteit is al bijna 30 jaar oud. In die tijd is Brett Martin enorm gegroeid, is het productassortiment uitgebreid met meerdere polymeren en zijn nieuwe producten op de markt gebracht voor markten zoals dakbedekking, gevels, constructie en print en display. Vandaag de dag bedraagt ​​de totale omzet meer dan 180 miljoen pond, gegenereerd op de markten van het bedrijf in het VK en Ierland en door wereldwijde exportactiviteiten. Brett Martin is de enige fabrikant in het VK van een volledig assortiment PVC-, polycarbonaat-, acryl-, styreen- en PETG-platen.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.