Signnieuws

Pepsi organiseerde onlangs een footvolleytoernooi in Scheveningen. De aankondiging van dit evenement werd groots aangepakt, met een reusachtige spectacular langs de A1 bij Diemen.

In juli werd in Scheveningen de Pepsi Footvolley Battle gehouden. Om de campagne (waar dit spektakelstuk deel van uitmaakte) breed onder de aandacht te brengen, koos Pepsi Nederland onder meer voor de inzet van buitenreclame. Met de inzet van zowel Abri's als Billboards/Vitrines en twee mega-buitenreclameobjecten op toplocaties, verzekerde Pepsi zich van een massabereik onder haar doelgroep.

Voor de campagne werden voetbalsterren als Messi, Kaka en Fabregas ingezet. In de uiting op de Panoramique van JCDecaux (198 vierkante meter reclameoppervlak langs de A1 bij Diemen) belandt de bal buiten het speelveld van Frank Lampard en Thierry Henry. De toevoeging van de enorme bal maakt deze uiting opvallend.

Deze campagnes zijn tot stand gekomen dankzij media-bureau OMD en reclamebureau FHV BBDO.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.