Signnieuws

Hillenaar Outdoor heeft een digitale reclamemast langs de A12 bij Den Haag toegevoegd aan haar netwerk. Het object is – vanwege het opvallende design – bekend als ‘de Zuurstok’.

De mast heeft met ruim 491.000 passanten per week een groot bereik. “Iedereen in de mediawereld kent deze mast”, zegt directeur Jeroen Hillenaar. “De locatie is erg gewild bij adverteerders. Bovendien heb ik een historische band met deze digitale reclamemast. Ik ben er dan ook ontzettend blij mee. We zijn voortdurend bezig met de ontwikkeling van nieuwe locaties die van meerwaarde zijn voor ons netwerk. En daarmee vanzelfsprekend voor onze adverteerders.”

Live

‘De Zuurstok’ is al live gegaan. “Het is absoluut een eyecatcher”, aldus Hillenaar. “En een object met een verhaal. Het was bij mijn vorige bedrijf ooit de eerste mast die ik exploiteerde.” Anno 2020 zijn digitale reclamemasten de belangrijkste focus van het mediabedrijf. “Dat was vroeger anders”, herinnert Hillenaar zich. “In mijn agenda zit een muntje dat ik het ‘mastmuntje’ noem. In 2002 heb ik dat opgegooid om te bepalen om al dan niet te investeren in dit mediumtype.”

Terug

Het muntje is positief gevallen. “Daarmee werd ‘de Zuurstok’ de eerste mast die ik ooit had.” Na enkele jaren onder zijn hoede, kwam het object in andere handen. Daarin is nu verandering gekomen. “We hebben er een Digitale Reclamemast van gemaakt die per direct beschikbaar is voor adverteerders van Hillenaar Outdoor.”

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.