
Generatie Z koploper in ondernemersambities
Bijna drie op de tien van de werkende jongeren (27,91%) tussen de 18 en 24 jaar overwoog het afgelopen jaar voor zichzelf te beginnen. Lees verder →
Bijna drie op de tien van de werkende jongeren (27,91%) tussen de 18 en 24 jaar overwoog het afgelopen jaar voor zichzelf te beginnen. Lees verder →
Ron van Rijssel, directeur SI’BON, constateert dat het authentieke signbedrijf relatief goed overeind blijft in de coronacrisis. Maar de overheid wentelt de lasten van de crisis teveel af op het mkb. Lees verder →
Jos Bootsma (62) van Sign Company nadert de pensioenleeftijd. De coronacrisis dreef zoon Antony (29) naar het full-service signbedrijf. Het bedrijf blijft dus in familiehanden. Lees verder →
De overheid breidt het coronasteunpakket fors uit. Zo kunnen ondernemers op meer steun rekenen. Ook startende ondernemingen en evenementen worden geholpen. Lees verder →
Peter Bronkhorst heeft een duidelijke visie. “Duurzaamheid is de nieuwe standaard. Op dat vlak wil Printing Heroes dé partner zijn voor wederverkopers.” Lees verder →
Ik vraag mij vaak af hoe mijn collega’s zich voelen bij het uitvoeren van het signvak als ondernemer. Lees verder →