Clear Channel gaat de vrijstaande reclamevitrines in Eindhoven exploiteren. De concessie omvat 670 analoge vakken en honderd digitale schermen en heeft een looptijd van acht jaar met verlengingsoptie tot nog eens twee jaar.

Gebruik duurzame materialen
Voor de objecten wordt gebruik gemaakt van gerecyclede en duurzame materialen. Daarnaast worden de reclamevitrines voor honderd procent gevoed met groene stroom en worden de posterwissels uitgevoerd met elektrisch vervoer. De nieuwe analoge objecten worden vanaf mei 2022 geplaatst. Voor de digitale schermen worden de vergunningen op korte termijn aangevraagd.
Adverteerders meer zichtbaarheid geven
“De honderd digitale schermen zijn een mooie toevoeging aan ons City Live netwerk, waarmee we onze adverteerders zichtbaarheid bieden in grote steden als Utrecht, Den Bosch, Gouda, Tilburg en dus ook Eindhoven. Wij kijken er naar uit om de creatieve en data gedreven DOOH-campagnes van onze adverteerders terug te zien op dit netwerk”, aldus Wierish Debipersad, commercieel directeur Clear Channel Nederland.
Tot februari 2022 exploiteerde Clear Channel in Eindhoven zeshonderd vakken in de abri’s. De abri’s worden nu niet meer door Clear Channel geëxploiteerd.