
Uitbreiding Programmatic bij Clear Channel
Clear Channel Nederland stelt marketeers via programmatic-advertising in staat gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten. Lees verder →
Clear Channel Nederland stelt marketeers via programmatic-advertising in staat gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten. Lees verder →
Marc Bergers is per 1 maart gestart als Head of Product bij Clear Channel Nederland. Hij geeft leiding aan het digital en product team. Lees verder →
Clear Channel heeft de concessie voor 60 vrijstaande reclamevitrines in Leeuwarden gewonnen. De concessie heeft een looptijd van 10 jaar. Lees verder →
Clear Channel heeft opnieuw de buitenreclameconcessie in Den Bosch gewonnen en mag ook de komende 10 jaar de reclamevitrines exploiteren. Lees verder →
Google biedt straks digitale buitenreclame aan via advertentieplatform Google Ads en gaat onder meer samenwerken met ClearChannel en JCDecaux. Lees verder →
Bewoners van de binnenstad van Gouda hebben zo veel last van ‘fluitende’ reclamezuilen dat exploitant Clear Channel heeft deze ’s nachts uit zet. Lees verder →
Clear Channel gaat de komende acht jaar 670 vrijstaande reclamevitrines en honderd digitale schermen in Eindhoven exploiteren. Lees verder →
Clear Channel en Conservation International hebben de klimaattop aangegrepen voor de wereldwijde DOOH-campagne ‘Hear me while you can’. Lees verder →
Spinnen, skeletten en pompoenen in een bushalte in Utrecht. Deze setting moest voorbijgangers in Halloweensfeer brengen en aandacht vestigen op spannende zaterdagavondfilms van Veronica in oktober. Lees verder →
Clear Channel Nederland mag de komende tien jaar de buitenreclame verzorgen voor de gemeente Almere. Het betreft zowel analoge reclame als digitale schermen. Lees verder →
In een abri aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht worden voorbijgangers uitgedaagd fit te blijven; met twee lachspiegels en de boodschap ‘Be fit, go for it’. Lees verder →