Signnieuws

Brancheorganisatie SI’BON voert weer haar jaarlijkse trendonderzoek uit. Het meten van de temperatuur heeft als doel trends te herkennen en ook informatie te bieden om gefundeerd strategische besluiten te kunnen nemen.

Het SI’BON Trendonderzoek 2021 verkent de signsector in al zijn facetten. Welke producten werden er vaker of juist minder vaak verkocht tijdens de voortslepende pandemie? Was er over de gehele linie sprake van omzetverlies of -groei? Werd er meer of minder personeel aangenomen en wat is de rol van zzp’ers in de signbranche? Juist onder de huidige omstandigheden kan deze informatie van pas komen, aldus SI’BON. Niet alleen om een goed beeld te krijgen van de verschillende trends, maar ook om strategische besluiten gefundeerd te kunnen nemen.

Meedoen

Om mee te doen kan deze link gevolgd worden. Het is niet verplicht alle velden in te vullen. Echter, hoe completer het formulier door iedereen wordt ingevuld, hoe betrouwbaarder de resultaten zijn. Alle informatie wordt uiteraard vertrouwelijk verwerkt en na afloop vernietigd, meldt SI’BON. De resultaten van het onderzoek worden zo snel mogelijk gepresenteerd. Voor verdere vragen kan contact opgenomen worden met het secretariaat van SI’BON.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.