Artis-campagne volgt baan van de zon

In de campagne ‘Van zonsopgang tot zonsondergang’ van Artis worden de drie programmalijnen – ochtend, middag en avond – visueel en inhoudelijk met elkaar verbonden.

Bauer Media Outdoor koopt 2C

Met de overname van netwerkpartner 2C krijgt Bauer Media Outdoor Nederland het beheer over ruim 60 Nederlandse gemeenten.

OOH-markt groeide in 2024 met 8 procent

De Out of Home-markt (OOH) heeft in 2024 een groei van 8 procent doorgemaakt, waarmee de totale omzet uitkwam op een recordhoogte van 302 miljoen euro. Dit blijkt uit cijfers van Outreach.

Signploeg neemt Wouters Buitenreclame over

Signploeg in Amersfoort neemt de activiteiten van Wouters Buitenreclame in Leusden over. Ramon Hilhorst van Signploeg neemt de honneurs waar van eigenaar Dolf Wouters die met pensioen gaat.

Advertentie
Advertentie

(D)OOH richting nieuw record

De omzetcijfers voor (D)OOH duiden op een nieuw record voor heel 2023. Digital is de grote driver achter die groei. Dat blijkt uit cijfers van Outreach,

Verticale tuin op reclamemast Leiden

Ocean Outdoor heeft het contract voor de reclamemast in Leiden met 15 jaar verlengd. Eén zijde van de mast wordt voorzien van een verticale tuin.

Outreach: Opmars (D)OOH zet door

In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach.

Poll over recycling blikjes op display

Wayne Parker Kent kwam met een idee om zwerfafval tegen te gaan en mensen te helpen statiegeld te innen, door een verzamelpunt te koppelen aan een display en een ‘stelling van de dag’.