
Outreach: Opmars (D)OOH zet door
In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach. Lees verder →
In het tweede kwartaal van 2023 zijn de budgetten voor Out Of Home (OOH) reclame opnieuw flink gegroeid. Vooral ‘digital’ deed goede zaken, meldt branchevereniging Outreach. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home reclame zijn in 2021 met 28 procent gegroeid. De grootste groei kwam voor rekening van digitale out of home (DOOH), aldus Outreach. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2020 met 35 procent gedaald. De daling is volgens Outreach volledig toe te schrijven aan de maatregelen rond COVID-19. Lees verder →
Outreach, een samenwerkingsverband van de grootste buitenreclame-exploitanten, kijkt met optimisme vooruit naar 2021. “De omzetten zullen in ieder geval toenemen ten opzichte van 2020.” Lees verder →