Signnieuws

Humor op straat

De samenwerking tussen satirisch platform De Speld en buitenreclame-exploitant JCDecaux zorgt ervoor dat de artikelen van De Speld nu ook in de openbare ruimte te zien zijn. De humor ligt nu ook op straat.

De humoristische berichten van De Speld werden tot voor kort gedeeld via social media en de Volkskrant. Vanaf begin dit jaar staan de bekende satirische artikelen van De Speld ook op digitale displays van JCDecaux. In eerste instantie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem maar binnenkort ook in Almere. Om een zo breed mogelijk publiek te bereiken zijn de Speld-artikelen speciaal geselecteerd voor OOH.

Samenwerking

De samenwerking tussen De Speld en JCDecaux bestaat uit het delen van content en bereik en ontvouwt zich verder in de loop van 2021.

Een mooi begin van 2021. Onze samenwerking met JCDecaux geeft ons de mogelijkheid om een breder publiek te bereiken en meer impact te maken. En wat is er leuker dan door de stad te fietsen en een grap van De Speld te zien?

Jerome Kuijken, Commercieel directeur De Speld


Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.