
Maak impact met je DOOH-reclame
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition. Lees verder →
Heb jij een imponerende Digital Out of Home (DOOH)-reclame? Schrijf je dan vandaag nog in voor de Ocean Digital Creative Competition. Lees verder →
In de eerste helft van 2022 is al voor 108 miljoen euro aan buitenreclame besteed, een groei van 73 procent t.o.v. van dezelfde periode in 2021. Lees verder →
Aanbieders van buitenreclame gaan nog maximaal 20 procent van hun mediaruimte beschikbaar stellen voor reclames door online gokpartijen. Lees verder →
Met de overname van het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom heeft Exterion Media vijfhonderd Digital Out-Of-Home (DOOH) schermen extra. Lees verder →
AD en de regionale titels – zoals de Stentor en de Gelderlander – gaan het laatste nieuws op het landelijke digitale tankstationnetwerk van Exterion Media tonen. Lees verder →