
Uitbreiding Programmatic bij Clear Channel
Clear Channel Nederland stelt marketeers via programmatic-advertising in staat gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten. Lees verder →
Clear Channel Nederland stelt marketeers via programmatic-advertising in staat gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten. Lees verder →
Hoe kun je Virtual Reality inzetten voor jouw branding? Op 15 maart wordt op Sign & Print Expo inzichtelijk gemaakt hoe digital en design sleutelelementen zijn voor de toekomst. Lees verder →
Ocean Outdoor Nederland heeft in Westfield Mall of the Netherlands The Unlimited – een interactief scherm van 28m² – geplaatst. Lees verder →
Panasonic-projectoren brengen als onderdeel van de Monumental Tour 2021 enkele van Frankrijks meest iconische architecturale monumenten tot leven. Lees verder →
Adobe gaat gebruikmaken van een collectie digitale brushes die een ode brengen aan het erfgoed van ‘visionair’ Keith Haring. Het is een vervolg op de brushes van onder andere Edward Munch. Lees verder →
We staan aan de vooravond van een volgende digitale revolutie. De koppeling van Digital Out Of Home aan sensoren en onze smartphones. Lees verder →
“We leven in een bijzondere tijd”, stelt Gido van Praag, General Manager Graphics Solutions Business bij HP, in een exclusief interview in nummer 3-2017 van Sign+ Magazine. Lees verder →
Vandaag toch weer een bevestiging gekregen dat het verkopen van machines in onze signmarkt een professionele aanpak vergt en niet zomaar kan worden bijgevoegd in het assortiment van onze leveranciers. Lees verder →