
Zeepkist 1 – 2023 – Turbulentie
Voor bijna iedereen was 2022 een turbulent jaar. Het merendeel van de ondernemers lijkt de bijbehorende tegenslag goed te hebben doorstaan. Lees verder →
Voor bijna iedereen was 2022 een turbulent jaar. Het merendeel van de ondernemers lijkt de bijbehorende tegenslag goed te hebben doorstaan. Lees verder →
Marlon van Twillert keert met FBI Reclame weer terug bij zijn grote liefde: de sign. “Het mooie is dat oude klanten mij weer weten te vinden.” Lees verder →
Korte communicatielijnen en snel inspelen op de wensen van de opdrachtgever. Bij GuidoDesign in het Limburgse Amstenrade blijft het niet alleen bij mooie woorden. Lees verder →
In haar boek ‘Tijd voor de creatieve generalist’, houdt Suyin Aerts een pleidooi voor rebels ondernemerschap. Aerts runt al 15 jaar met partner Dan Vandevoorde het bedrijf X-Treme Creations. Lees verder →
Bij de een is het passen en meten de laatste twee jaar, bij de ander staat de wereld op zijn kop. Lees verder →
Anticyclisch investeren, zo zou je de aanschaf van een Agfa Anapurna bij FDS kunnen noemen. Raymond Zutt ziet het echter als een logische stap in de ontwikkeling van zijn signbedrijf. Lees verder →
Publima uit het Belgische Zwevegem zette in 2020 twee belangrijke stappen: consolidatie en expansie. Er was een doorstart met Glaifa en er is een gloednieuw bedrijfsgebouw betrokken. Lees verder →
Een order weigeren in een slecht jaar. Timo Kraaijkamp van Spandoekman.nl nam dit besluit uit volle overtuiging. “Een gewetenskwestie”, stelt de 47-jarige signmaker uit Stokkum. Lees verder →
Probo-directeur René de Heij is positief verrast door de veerkracht van de signbranche. “Zowel qua flexibiliteit als creativiteit.” Hij constateert een langzame verschuiving van branding naar design. Lees verder →
Twintigtwintig had voor !mpressed een feestjaar moeten worden. De drukkerij annex signmaker uit Pijnacker bestond 25 jaar. In het ‘bizarre 2020′ ging een streep door de fuif. Lees verder →
Femke Helon is geselecteerd als één van de vier finalistes voor de Womed Award 2020, Onderneemster van het jaar. Helon is zaakvoerder van 3Motion, een signbedrijf in het Belgische Zele. Lees verder →
Liefst 27 procent van de Nederlandse ondernemers ontvangt liever geen (potentiële) klanten in zijn bedrijfsruimte. Dit blijkt uit onderzoek onder 1.004 Nederlandse ondernemers. Lees verder →
Peter Bronkhorst heeft een duidelijke visie. “Duurzaamheid is de nieuwe standaard. Op dat vlak wil Printing Heroes dé partner zijn voor wederverkopers.” Lees verder →
De markt kantelt. Je louter onderscheiden door de laatste technologie in huis te halen, is tegenwoordig niet meer toereikend. Lees verder →