
Final call voor Fespa Print Census
Op 24 februari 2023 sluit de Fespa Print Census. Ondernemers uit de print- en signbranche die nog willen meedoen aan dit internationale onderzoek moeten de enquête nu invullen. Lees verder →
Op 24 februari 2023 sluit de Fespa Print Census. Ondernemers uit de print- en signbranche die nog willen meedoen aan dit internationale onderzoek moeten de enquête nu invullen. Lees verder →
Merkonderzoekbureau Validators legde verschillende merkkleurvariaties met het logo van UPS voor aan consumenten met de vraag welke originele merken ze herkenden. Met interessante uitkomsten. Lees verder →
Ruim 70 procent van de consumenten shopt net zo vaak of zelfs vaker in fysieke winkels dan voor de coronapandemie. Dit blijkt uit onderzoek van Mood Media naar de laatste instore trends. Lees verder →
Studenten zijn over het algemeen positiever over hun opleiding in 2022 dan in 2020. Dit blijkt uit de JOB-monitor, waarin ruim 224 duizend mbo-studenten hun stem lieten horen. Lees verder →
Fespa lanceert zijn derde Global Print Census, met als doel om trends binnen de mondiale (grootformaat) printsector in beeld te brengen. Lees verder →
Veel ondernemers geven aan dat de impact van gestegen energieprijzen groot is. Toch berekenen ze deze gestegen kosten vaak niet door aan hun klanten. Lees verder →
Senior reclamemanagers zien digitale buitenreclame als een goede manier om jonge, technisch onderlegde consumenten te bereiken. Dit blijkt uit onderzoek van Alfi. Lees verder →
De jaren 2020 en 2021 zullen lang in onze herinnering blijven. Dat maakt de brancheverkenning van de Vakgroep SignTechniek van Techniek Nederland extra interessant. Lees verder →
Ron van Rijssel, directeur SI’BON, constateert dat het authentieke signbedrijf relatief goed overeind blijft in de coronacrisis. Maar de overheid wentelt de lasten van de crisis teveel af op het mkb. Lees verder →
44 procent van de thuiswerkers heeft tijdens de coronacrisis producten gekocht voor thuiswerken. De helft daarvan kreeg daarvoor geen werkgeversbijdrage, blijkt uit onderzoek. Lees verder →
Bedrijven in de grafimediabranche zagen in het voorjaar van 2020 hun omzet fors teruglopen. Later in het jaar was voorzichtig herstel zichtbaar. Dat blijkt uit de publicatie Grafimedia in cijfers. Lees verder →
Wij zijn benieuwd hoe u Sign+ waardeert. Om onze informatievoorziening aan u te verbeteren, doen wij een lezersonderzoek. Doe mee en maak kans op een dashcam. Lees verder →
Wij vragen 5 minuten van uw tijd om onze dienstverlening aan u te verbeteren. Doe mee aan dit lezersonderzoek en maak kans op één van de 10 dashcams die we verloten! Lees verder →
De vakgroep SignTechniek van Techniek Nederland is bezig met een brancheverkenning. Doel is de markt en de omgeving van de signsector in beeld te brengen. Doet u mee? Lees verder →
De waan van de dag, opdrachten uitvoeren, facturatie op orde hebben, klanten spreken, afstemming met leveranciers, personeel aansturen: wie heeft er niet mee te maken? Lees verder →