
Hillenaar neemt OOHA Media over
Hillenaar Outdoor heeft OOHA Media overgenomen en wordt, volgens eigen zeggen, de op één na grootste aanbieder van Digitale Reclamemasten in Nederland. Lees verder →
Hillenaar Outdoor heeft OOHA Media overgenomen en wordt, volgens eigen zeggen, de op één na grootste aanbieder van Digitale Reclamemasten in Nederland. Lees verder →
Als we marketing- en reclamebureau Dentsu mogen geloven, ziet de toekomst van out-of-homereclame (OOH) er florissant uit. Dat is te danken aan enkele boeiende (digitale) trends. Lees verder →
Marc Bergers is per 1 maart gestart als Head of Product bij Clear Channel Nederland. Hij geeft leiding aan het digital en product team. Lees verder →
Hillenaar Outdoor en TAG Outdoor gaan een strategische samenwerking aan om onder meer ‘Programmatic Buying’ naar een hoger niveau te tillen. Lees verder →
Hillenaar Outdoor exploiteert een nieuwe digitale reclamemast in Noord-Holland, op het terrein van een Van der Valk Hotel langs de A7 bij Hoorn. Lees verder →
Mehler Texnologies en Printable Technical Textiles bundelen hun krachten. Dit leidt tot het eerste duurzame schuifzeil gemaakt van gerecyclede grondstoffen en voorzien van SolidskinTec. Lees verder →
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame kwamen in 2022 op € 251 miljoen, meldt de branchevereniging Outreach. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van 2021. Lees verder →
Clear Channel heeft opnieuw de buitenreclameconcessie in Den Bosch gewonnen en mag ook de komende 10 jaar de reclamevitrines exploiteren. Lees verder →
Google biedt straks digitale buitenreclame aan via advertentieplatform Google Ads en gaat onder meer samenwerken met ClearChannel en JCDecaux. Lees verder →
Buitenreclamedoeken van Eneco in Rotterdam en Eindhoven zijn door blowUp media voorzien van duurzame coating die schadelijke stoffen in de lucht afbreekt. Lees verder →
Hillenaar Outdoor plaatst een honderd procent energieneutrale digitale reclamemast langs de A18 bij Doetinchem. Lees verder →
Begin dit jaar hingen de posters van bouwmarkt Hornbach in zes grote steden opvallend ‘scheef’ in de abri’s. Passend bij het campagnethema ‘Het is niet slecht, want het is jouw project’. Lees verder →
De markt voor digitale buitenreclame groeide in het tweede kwartaal van 2021 met 109 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Lees verder →
Nederlandse consumenten vinden offline- en OOH-reclames nog altijd prettiger dan digitale uitingen. Dit blijkt uit de tweede editie van Media Reactions van Kantar. Lees verder →
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. Dit blijkt uit cijfers van Outreach. Lees verder →